21 Şubat 2014 Cuma

Ankara'dan Bir Kucak Dost Kokusu....

İnsan mutluluktan ağlar mı?

Vallahi duyardım da inanasım gelmezdi pek..Ama şu anda tam da o haldeyim..
Kilometreler ötesinden bir dost yanıbaşındakilerden milyon kat yakın gelebilir mi insana ? ...
Gelirmiş..
Ne asil bir insansın sen , ne değerlisin bir bilsen...
Şu anda mutluluktan heyecandan titriyorum o dereceyim inanın.

Ta Ankaralardan bu kutuyla birlikte kucak kucak da sevgi , mutluluk , kahkaha , sıcacık kardeşlik gönderivermiş bana.

Azracım hediyene bayıldım canım arkadaşım...

Hemen koşa koşa eve gidip bu cici kalıplara kurabiyeler yapmak istiyorum.Bayıldım ben bunlara..





Hediye paketin bile bambaşka olmuş arkadaşım.
Zarif , kibar, asil bir hanımefendiden böylesi şık bir hediye almak beni çok mutlu etti.


Cici kurabiye kalıplarım....



Paketlemeye bakar mısınız ? 
Pasta altlığı ile gerçekten çok şık bir paketleme olmuş.


Sana en bi kocamanından teşekkürler ve yine kucak dolusu sevgiler tatlıcığım.

Uzun , sadık ve samimi dostluklara...

Tuğçem'den Sevgilerle...

Bi küçük not : Azracığımın mükemmel tariflerine buradan ulaşabilirsiniz. ( TIK TIK ) .. Şiddetle tavsiyemdir...


2 yorum:

  1. Merhaba
    Ne güzel sizi böylesine mutlu eden bir dosta sahipsiniz.
    Hediyeleri iyi günlerde kullanın çok şirinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Bal Tatlısı...Dostlar en kıymetlimiz , manevi kardeşlerimiz..
      Tuğçem'den Sevgilerle...

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşın..