18 Şubat 2014 Salı

Sevgili çubuk krakerlerim..

Günaydınnnn Blogcum...
Bugünlerde hafif depresif agresif hallerdeyim. Ne yapsam ne etsem bilemedim inan.
Özellikle de dün çubuk kraker arkadaşlarımın ( kendileri öyle olmadıklarını iddia etseler de kesinlikle öyleler.) konuşmalarından sonra kendimi bir somun ekmeği ya da ne bileyim hatta bir Trabzon ekmeği gibi hissettiğim maalesef acı bir gerçektir.
Mantıklı bir insanın yapması gereken dün sabah başlayıp açlıktan kıvrandığı diyeti akşamına hamburgerler ve patates kızartmalarıyla ( evet dün tam da bunu yaptım) mahvetmek değildir elbette.
Bu sabah tekrar başlıyorum.
(not : dün akşam yaptığım spor boşa gitmesin diye
bi küçük not : aslına bakarsanız sadece 40 adet mekikcik çektim :) , ve nerdeyse sakatlanıyordum )
Her neyse velhasıl kelam bu sabah tekrar başladım.

Kendileri benim sabah kahvaltım olur.
Bunları mideye indirmeden önce 1/2 lt ılık su ve anne tavsiyesi karışık şekerli bitki çayı içilir.
Kepekli galetalar ( o kadar sert ve tatsızlar ki sadece birini yedim ) ve peynirli salata (aslında içinde sadece 1 dilim peynir var ama adını peynirli salata koyarak kendimi kandırdım. )
Öğle yemeğimi merak edenler Evet maalesef öğle yemeğim de aynısı.
Akşam yemeğim mi aslına bakarsanız o da aynısı..
Umarım devamını getirebilirim ya da akşama ....hayır hayır yadası yok ..
Tez zamanda bir çubuk kraker olamasam da ne bileyim en azından bir dürüm seviyesine düşmek dileklerimle...

Tuğçem'le kal..

Tuğçem'den Sevgilerle....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşın..