19 Şubat 2014 Çarşamba

Selamları ileteyim...

Günaydınnn...
Bu sabah karın kaslarımın ağrısıyla uyanıverdim.Spor yapmak beni çok yoruyor ( iki gün önce sadece 40 mekik çektim aslında ). Bununla beraber bu sabah işe yürüyerek gelmeyi tercih ettim. Şoförler trafikten yakınsalar da Kayseri yürüyerek ulaşım için gerçekten çok rahat bir yer. Hele de benim gibi şehir merkezinde yaşamıyorsanız.Bundan sonra sabahları işe yürüyerek gelmeye karar verdim. Umarım tez zamanda vazgeçmem. Ama galiba azıcık rüzgar yedim , her an hapşurup tıksırabilirim.

Dün eve gidince bir öğün daha salata yiyemeyeceğime karar verdim . Ve önlüğümü takıp kendime çok güzel bir yemek yaptım.

Aslına bakarsanız yaparken bu kadar zevkle yiyebileceğimi düşünmemiştim. Yani ne bileyim ıspanak ve karnıbaharı hiç bir arada denememiştim daha önce. Ama benden tam not aldı. İçine bulduğum her şeyi kattım.
Masanın diğer tarafında ne olduğunu merak edenler için ( Tabi ki Bay T'yi aç bırakmadım cani miyim ben) peynirli makarna ve salamlı gözleme mevcut. ( Peynir takıntısı mı var bizde ne ).Neyse tavsiyemdir muhakkak deneyiniz.Ispanak ,soğan,kırmızı biber,karnıbahar,yeşil biber , bir parça gögüs tavuk.. Ve bunlar sıfır yağda piştiği halde çok lezizlerdi inanır mısınız.

Aaaaaa.... Sizleri tanıştırayım küserler yoksa.
İşte karşınızda Bay T ve Bayan T :) (Ben TT'yim aslında).
Aslında Bay T için Sevgililer günü hediyecikleriydi.Ama Bay T şehir dışında olduğundan ben de o moral bozukluğu ile bırakıvermiştim bir köşeye.Dün bittiler.Biz de hemen geçiriverdik ayakalarımıza.Bayan T daha bir güzel oldu. Eeeee kırmızı sonuçta :)





Bu da galiba başımın yeni belası. Bizim küçük hanım bu tür işlerden hoşlanmadığından valide hanıma da kıyamadığımdan ben yüklendim çeyiz hazırlıkları sorumluluğunu.Umarım çok sıkmaz beni.Bu arada minik kızımızı vermek niyetimiz yok henüz . Ben 4-5 sene de anca tamamlarım diye şimdiden başlayıverdim.Bitince de gösteririm ( yani aylar sonra :) )


Sanırım burası bana iyi geliyor. 

Tuğçem'le kal...


Tuğçem'den Sevgilerle....

2 yorum:

  1. o patikler çok şeker olmuşlar gerçekten ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de çok beğendik . :) çok teşekkürler :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşın..