16 Şubat 2014 Pazar

yeniden merhaba o zaman sevgili günlük
imla kurallarına büyük ünlü uyumuna küçük ünlü uyumuna  vasıflara mertebeye aşağı tabakaya üst mertebeye...
her neyse her nasıl olduysa uyduysa da uymadıysa da merhaba.
yine ben geldim
elimi eteğimi çekmiş değildim sadece varlığını tamamen unutmuştum kusura bakma.
hayatımın bilmem kaçıncı evresinde bilmem yine kaçıncı defa devrim niteliğinde fikirler düşüverdi aklıma ve bilmem kaçıncı defa bir saate kalmaksızın bir balon misali sönüp gidecek ve yok oluverecek bu fikirler hayaller heyecanlar.
olsun ben yine de paylaşayım istedim.
öyle bir haleti ruhiyeki kat kat rezil olsam tık demez şuanda .
manyak mıyım neyim ben yahu :)
eh neyse seni sonra bir ara hatırlarsam yine görüşürüz.
hoşçakal
sevgiyle kal.
Tuğçem  le kal

Tuğçem'den Sevgilerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşın..